fbpx

דיקור קוסמטי

הדיקור הקוסמטי מבוסס על תורת הרפואה הסינית, שעל פיה הזדקנות העור היא חלק מהיחלשות המערכות הפנימיות המתרחשת עם חלוף השנים ומונעת הזרמה תקינה של הדם, אנרגיה וחמצן לעור הפנים. ההיחלשות מונעת את הזנת התאים בקצוות הגוף, הופכת את העור לדק יותר ומביאה להיווצרות של קמטים וכתמי פיגמנטציה. 

הדיקור הקוסמטי הוא טיפול לחידוש הנעורים והחייאת עור הפנים ללא צורך בניתוחינו או הזרקת כימיקלים. במהלך הטיפול מוחדרות מחטים דקיקות לאזורים שונים בפנים. המחטים מעודדות את זרימת הדם והאנרגיה לפנים ומתחיל תהליך טבעי של רענון, חידוש תאי העור, יצור קולגן ואלסטין אבעי החייאה של עור הפנים. 

טכניקת הטיפול משפרת משמעותית את גמישותם של שרירי הפנים, חיזוקם ומתיחתם. הדיקור הקוסמטי מאט את התהליך ההזדקנות תוך ניצול אופטימלי של הפוטנציאל הטבעי של העור החדש ולשמר את עצמו. הטיפול יעניק לחות מבפנים כלפי חוץ והקמטים ימולאו ויטושטשו אך ורק באמצעות המאגרים בטבעיים של הגוף. הטיפול עצו מרגיע מאוד וכמעט שאינו כרוך בכאב ומהווה אלטרנטיבה אבעית בטוחה וזולה יחסית וגם נטולת סיכונים או תופעות לוואי לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים הכוללים שימוש בתרופות, ניתוחים וכימיקלים. אחוזי ההצלחה גבוהים יחסית ונשארים לאורך זמן באמצעות תחזוקה דו-שבועית או חודשית. 

כיצד עובד הדיקור הקוסמטי

תהליכי הזדקנות המתרחשים לאורך הזמו תורמים לשינוי בתכונותיו של העור. הוא מאבד מעוביו ומגמישותו, וקצב התחדשות תאי העור מואט בגלל הירידה באספקת הדם לעור. הרפואה הסינית רואה בבעיות עור שונות, שיקוף חיצוני של מה שמתרחש בגוף מבחינה פנימית. במשמעות היא- שצריך להסתכל על המטופל בצורה היליסטית, כך שתוצאת הטיפול תהיה גם שיפור מראה עור הפנים וגם שיפור בהרגשה הפנימית. 

הדיקור הקוסמטי תורם למטבוליזם של תאי העור, מעודד זרמה של אנרגיה ומאיץ את אספקת החמצן לרקמות. ובנוסף, מוגבר יצור הקולגן (חלבון שמספק לעור את חוזקו וחיוניתו) ואלסטין(חלבון שמספק לעור את גמישותו).במקרה של קמטי הבעה הנוצרים בעקבות כיווץ שרירים, המחטים מוחדרות לאורך כל הקמט. המחט שולחת למוח אות שגורם לו להרפות את השריר וכך להגמיש אותו. 

בטיפול בקמטי גיל ובקמטים שליד העיניים והשפתיים, המחטים גורמות לעור לחדש את מלאי האלסטין והקולגן להזרים לחות לתאים. בעקבות זאת, העור נראה מלא יותר. 

הטיפול יעיל גם לאקנה וכתמי פיגמנטציה, כי הזרימה המואצת של הדם בגלל הדיקור,גורמת ליצור מוגבר של חמצן שעוזר לטשטש את הכתם. 

מטרות הדיקור הקוסמטי

הדיקור הקוסמטי אחראי לעידוד היצור הטבעי של קולגן ואלסטין, שיפור גוון עור הפנים, מראה בריא ומרענן, טשטוש כתמי גיל וכתמי עור אחרים, טשטוש סנטר כפול, טשטוש קמטי הבעה וגיל, הפחתת נפיחות מתחת לעניים, הרמה של העפעפיים והגמשת שרירי הפנים. 

יתרונות הדיקור הקוסמטי

הטיפול לא כואב, הרבה יותר זול מבוטוקס, חומצה אילוארנית, ניתוחים וכו', בטוח לחלוטין, ללא תופעות לוואי כמו אובדן הבעות הפנים ואסימטריה, אין טראומה או תקופת החלמה, אין שימוש בחומרים כימיים. מנצלים את המשאבים הטבעיים של הגוף על מנת לשמור על עור צעיר. 

הדיקור יעיל יותר מבוטוקס. הדיקור מטשטש קמטים בדומה לבוטוקס, אבל בדרך הפוכה. בבוטוקס התוצאה מושגת על ידי דיכוי פעילות השרירים וכך מחליקים את הקמטים. הבוטוקס יעיל רק בחלקי הבעה ואילו סיקור קוסמטי ניתן לטפל גם בקמטי גיל ובקמטים באזורי העניים והשפתיים. 

הוטוקס מטפל רק בקמטים ואילו הדיקור הקוסמטי מטפל גם בעור עצמו – מבהיר עיגולים שחורים, מפחית נפיחות מתחת לעניים ומשפר את המראה הכללי של העור. הטיפו במחטים מגביר את הסירקולצינ של הדם וכך מחזיר לעור הכהה שמתחת לעניים את הצבע הבהיר והאחיד של הפנים. 

הטיפול

הטיפול אורך כשעה לפחות וכולל עיסוי בפנים, טיפול ברולר סיני מודרני, כוסות רוח מסיליקון, גוואשה ודיקור בפנים ובגוף. תוצאות הטיפול אינן אחידות אצל כל המטופלים וזה תלוי בגיל, אורח חיים,תזונה, במצב הנפשי ובמצב הבריאותי הכללי. 

ההשפעות של הדיקור הקוסמטי אינן מופיעות בצורה דרמטית ומיידית. לאחר הטיפול הראשון ניתן להרגיש שינוי לטובה בתחושה של העור, ואת השיפור ממש ניתן להגיש לאחר כ-6 טיפולים. 

הדיקור הקוסמטי נעשה פופולארי יותר בעשור האחרון בקרב כוכבי הוליווד ואנשי המעמד הגבוה. היום, יותר ויותר אנשים מחפשים טיפולי אנטי אייג'ינג לא פולשניים ולכן הדיקור הקוסמטי הוא הטרנד העכשווי בעולם כולו. 

מתיחת פנים, בוטוקס, חומצה היאלורונית, יתרונות הדיקור הקוסמטי

מתיחת פנים

במתיחת פנים קיים סיכון למתיחת יתר שגורמת לכאבים תמידיים למשך שנים. המתיחה גורמת לפני מסיכה חסרות הבעה, נראה מלאכותי מידיי. 

בוטוקס

הבוטוקס הוא רעלן שנקרא : קלסטרידיון בולטולינום. זריקת הבוטוקס מרפה את השרירים על ידי שיתוק קצות העצבים המובילים לשרירי הפנים. החומר מוזרק לשרירים המקיפים את העיניים והמצח ומשתק אותם זמנית. החיסרון הוא שצריך לחזור על הטיפול 4 חודשים. זה יכול לגרום לצניחת עפעף ותחושת נימול באזור המוזרק. הבוטוקס יעיל רק בקמטי הבעה בחלק העליון של הפנים ואילו בדיקור הדיקור קוסמטי מטפל בכול בעיות העור. בבוטוקס מטפל רק בקמטי פעולות השרירים ואילו בדיקור קוסמטי משחררים ומגמישים את השרירים ובכך מחליקים את הקמטים. 

חומצה היאלורונית

את החומצה הזאת מזריקים לקמטים עמוקים בחלק התחתון של הפנים יש צורך לבצע את ההזרקה אחת לשנה. כאשר החומר אינו מוזרק כהלכה, תיתכן אסימטריה בפנים, שטפי דם וגושים. טיפול זה אינו מתייחס לכתמים ושאר בעיות העור. בנוסף לכך, הטיפול יקר. 

יתרונות הדיקור הקוסמטי

הטיפול לא כואב, הרבה יותר זול מבוטוקס, חומצה אילוארנית, ניתוחים וכו',בטוח לחלוטין, ללא תופעות לוואי כמו אובדן הבעות הפנים ואסימטריה, אין טראומה או תקופת החלמה, אין שימוש בחומרים כימיים. מנצלים את המשאבים הטבעיים של הגוף על מנת לשמור על עור צעיר.

השאר תגובה

קצת עלי

מאז ומתמיד עניין אותי התחום הטיפולי- אני חשה כי אני יכולה לרתום את האמפתיה שבי, את הרגישות ואת השאיפה הבלתי מתפשרת שלי לריפוי והטבת חיים. 
על דגלי אני נושאת את הדיוק, האיכות והמושלמות אלה המסייעים לי בכל אשר אעשה. מתוך מקום זה בחרתי לעסוק במקצוע טיפולי אשר מאפשר לי למצות את מלוא יכולותיי וכן להביא מניסיוני. 

תוכן חדש

אבחון ממוחשב

אבחון ממוחשב – זו שיטה מהפכנית לאבחון רפואי שפותחה ע"י סוכנויות החלל בארה"ב ורוסיה! הנחת היסוד היא שכל נקודה בגוף האדם מחוברת חשמלית לאיבר מסוים.

המשך קריאה »

דמיון מודרך

דמיון מודרך הוא שיטה המשתמשת בדמיון כדי להשפיע על המצב הנפשי, להעלות מחשבות לא מודעות באופן אסוציאטיבי, ולתרגל את שליטת המוח על התפקודים הגופניים. השיטה

המשך קריאה »

אבחון ציורים

אבחון ציורי ילדים הוא שיטת מדידה והערכה בפסיכולוגיה של האישיות הנעזרת בציורי ילדים. השיטה מסייעת באבחון בעיות בתחומים הקשורים לגוף, לנפש וליחסים של הילדים עם

המשך קריאה »

יצירת קשר

דילוג לתוכן