fbpx

אבחון ממוחשב

אבחון ממוחשב – זו שיטה מהפכנית לאבחון רפואי שפותחה ע"י סוכנויות החלל בארה"ב ורוסיה! הנחת היסוד היא שכל נקודה בגוף האדם מחוברת חשמלית לאיבר מסוים. רמת הזרימה החשמלית בין נקודת הבדיקה לבין האיבר יכולה להעניק אינדיקציות על בעיות בריאותיות. 
זוהי בדיקה בטוחה לחלוטין, לא פולשנית, ללא קרינה מייננת, והיא מתאימה לנשים, גברים, ילדים וקשישים. הבדיקה נעשית בישיבה והיא מאד נוחה וידידותית. 
בדיקה זו יכולה לחסוך הרבה ריצות לבדיקות מעבדה רבות, בדיקות הדמיה שונות וביקורים אצל רופאים שונים. אין צורך לחכות ימים לתוצאות הבדיקות. המערכת מגלה דברים רבים גם בלי שהנבדק התלונן עליהם. 
תוך כמה דקות אפשר לקבל אבחון רפואי למחלות ובעיות בריאות בכל הגוף, ניתוח התוצאות והמלצות להמשך הטיפול. 
הבדיקה הממוחשבת מצליחה לעלות בתום בדיקה בעיות ששום דרך אבחון אחרת לא הצליחה לגלות ובהן מקור פריחה בגוף, מחלות עור, בעיות במערכת העיכול, בעיות מפרקים, רגישות ואלרגיות למזון , אי סדירויות מערכתיות, קנדידה, מתח, טפילים, פתוגנים , וירוסים, פרזיטים. המכשיר נותן סקירה של כל האיברים בגוף , מצב הרגשי, פיזיולוגי ואנרגטי של המטופל ועוד…. 
בסוף הבדיקה מקבל הנבדק את תוצאות הבדיקה כולל האבחון וההמלצות.

השאר תגובה

קצת עלי

מאז ומתמיד עניין אותי התחום הטיפולי- אני חשה כי אני יכולה לרתום את האמפתיה שבי, את הרגישות ואת השאיפה הבלתי מתפשרת שלי לריפוי והטבת חיים. 
על דגלי אני נושאת את הדיוק, האיכות והמושלמות אלה המסייעים לי בכל אשר אעשה. מתוך מקום זה בחרתי לעסוק במקצוע טיפולי אשר מאפשר לי למצות את מלוא יכולותיי וכן להביא מניסיוני. 

תוכן חדש

אבחון ממוחשב

אבחון ממוחשב – זו שיטה מהפכנית לאבחון רפואי שפותחה ע"י סוכנויות החלל בארה"ב ורוסיה! הנחת היסוד היא שכל נקודה בגוף האדם מחוברת חשמלית לאיבר מסוים.

המשך קריאה »

דמיון מודרך

דמיון מודרך הוא שיטה המשתמשת בדמיון כדי להשפיע על המצב הנפשי, להעלות מחשבות לא מודעות באופן אסוציאטיבי, ולתרגל את שליטת המוח על התפקודים הגופניים. השיטה

המשך קריאה »

אבחון ציורים

אבחון ציורי ילדים הוא שיטת מדידה והערכה בפסיכולוגיה של האישיות הנעזרת בציורי ילדים. השיטה מסייעת באבחון בעיות בתחומים הקשורים לגוף, לנפש וליחסים של הילדים עם

המשך קריאה »

יצירת קשר

דילוג לתוכן