fbpx

דיקור סיני עוזר לריפוי ולא רק להקלה

על פי התפיסה הסינית, בגוף האדם קיימות 365 נקודות פוטנציאליות לדיקור. נקודות אלו הן שלוחות של 14 מרידיאנים (מעין צינורות שתפקידם להעביר את האנרגיה בגוף). כל מרידיאן קשור למערכת אחרת בגוף, וכל נקודה קשורה לאיבר מסוים בגוף. 
דיקור סיני עוזר לפתור בעיות מיסודן. 

על פי הרפואה הסינית, באמצעות השימוש במחטים, ניתן להגיע לשורש הבעיה או הכאב, ומטרת הדיקור היא להביא לידי ריפוי של האיבר הכואב, ופתירת הדברים לעומקם, ולא רק להוות "אקמול אלטרנטיבי" או כל משכך כאבים אחר. 
למעשה, מצב של מחלה או כאב, נובע מחוסר הרמוניה או חוסר איזון בזרימת הצ'י לאיבר מסוים, והחוסר הזה מתבטא בגופנו ככאב, מחלה או זיהום. 
לכן, על מנת לרפא את הכאב, אשר מצביע על חוסר איזון, יש לטפל באדם ולראות כיצד משיבים לו את האיזון הזה בחזרה, ואילו אנו, בעולם המערבי, רגילים לטשטש את הכאב ולהתעלם ממנו, באמצעות שימוש במשככי כאבים. בצורה זו, לעולם איננו מגיעים לשורש הבעיה, וניתן לראות אנשים רבים הסובלים למשל מכאבי ברכיים כרוניים. 

מחקרים רבים הוכיחו כבר כי דיקור סיני עוזר לשכך כאבים ראומטיים, להקל במיגרנות, בשפעת ונזלת, ולאחרונה הוכח שניתן לשכך כאבי מפרקים הנובעים מדלקות או מחלות מפרקים חמורות. הטיפול באמצעות הדיקור הסיני יכול להיות משלים לטיפול הקונבנציונאלי, ולעיתים אפילו יעיל יותר. 

ולסיכום, אם ברצונכם ללכת צעד נוסף בדרך אל השחרור מהכאב, התייחסו אל הדיקור הסיני לא כעוד אקמול, מורפיום או וולטרן, אלא כעל מפתח שיכול להקל את הכאב ממנו אתם סובלים ואף לרפא אותו לחלוטין. כל העניין הוא חזרה למצב של הרמוניה, למצב הטבעי.

השאר תגובה

קצת עלי

מאז ומתמיד עניין אותי התחום הטיפולי- אני חשה כי אני יכולה לרתום את האמפתיה שבי, את הרגישות ואת השאיפה הבלתי מתפשרת שלי לריפוי והטבת חיים. 
על דגלי אני נושאת את הדיוק, האיכות והמושלמות אלה המסייעים לי בכל אשר אעשה. מתוך מקום זה בחרתי לעסוק במקצוע טיפולי אשר מאפשר לי למצות את מלוא יכולותיי וכן להביא מניסיוני. 

תוכן חדש

אבחון ממוחשב

אבחון ממוחשב – זו שיטה מהפכנית לאבחון רפואי שפותחה ע"י סוכנויות החלל בארה"ב ורוסיה! הנחת היסוד היא שכל נקודה בגוף האדם מחוברת חשמלית לאיבר מסוים.

המשך קריאה »

דמיון מודרך

דמיון מודרך הוא שיטה המשתמשת בדמיון כדי להשפיע על המצב הנפשי, להעלות מחשבות לא מודעות באופן אסוציאטיבי, ולתרגל את שליטת המוח על התפקודים הגופניים. השיטה

המשך קריאה »

אבחון ציורים

אבחון ציורי ילדים הוא שיטת מדידה והערכה בפסיכולוגיה של האישיות הנעזרת בציורי ילדים. השיטה מסייעת באבחון בעיות בתחומים הקשורים לגוף, לנפש וליחסים של הילדים עם

המשך קריאה »

יצירת קשר

דילוג לתוכן